Friday, June 20, 2014

Habis Ganti Posa

Hari Isnin lalu, alhamdulillah, saya telah menghabiskan puasa qadha saya. 

Hubby sebelum ni risau sungguh kalau saya tak sempat nak ganti, sampai dia janji nak belanja saya dekat Serai kalau saya habis ganti posa. Oleh kerana itu, pada hari Isnin baru-baru ni, dia pun ajak la makan malam di Serai...tapi saya minta tukar ke Famous Thai di Plaza Masallam...

Kami telah solat Maghrib dulu di rumah, lepas tu baru pergi makan malam. Dekat je pun, 10 minit macam tu aja...ok, jom tengok gambar

Yang atas ni air...Tokbomo order air tembikai, saya order air belimbing

Kami order kangkung goreng belacan

Yang ini udang masak sweet sour...a little too sweet for our liking..

Tomyam...rasa dia macam rasa tomyam kat Serai gak

Suasana Restaurant ni lebih selesa jika dibandingkan dengan Serai...Serai tu kecik dan sempit. Tapi kami bila makan ni teringat pula dengan gang dari Ipoh yang dah lama tak dtg Shah Alam...kalau depa dtg, kita boleh try kedai ni pulak ye

Entrance, jenuh Tokbomo kempih kan perut...heeee

Kami dah tinggal kat Shah Alam ni dekat 8 tahun, baru inilah kali pertama kami pergi makan di sini, kira okay laaa...better late than never

Lepas tu kami pergi jalan-jalan dan merasakan yang kami deserve some dessert...yup...decided to have this...

yeow....Baskin Robbins.

heee...lega sebenarnya bila dah habis ganti posa ni...tapi ada juga kawan-kawan saya yang belum habis ganti lagi kan? Good luck friends, semoga dipermudahkan semua urusan kita.








No comments:

Post a Comment