Saturday, March 22, 2014

Hari ini, Sabtu 22 Mac & Cerita Penutup Cuti Kami

Jam 9.32 pagi Sabtu, 22 Mac 2014.

Hari ni, ada catuan air...

Saya bangun pagi, solat subuh, turun dapur untuk clearkan apa-apa yang boleh diclearkan sementara ada air, buat one round of ER, mandi, buat solat hajat sikit buat Imran dan turun tengok facebook, main candy crush and blog hop....heeee, typical weekend la tu.

Pastinya mood kurang hari ni sebab air tak de kan....

Anyway, I am happy that I started the day early and managed to do the things that I suppose to do.

Insyaa allah, tengahari ni, saya akan pergi makan kenduri pulak...heeee

Saya nak cerita aktiviti yang kami buat setelah balik dari bercuti di PD dan Melaka. Kami balik ke Shah Alam pada hari Isnin, 17 Mac. Balik rumah, sebab hari tu ada air, kami terus pergi solat dan clear kan semua kain. Selepas itu, kami refill balik lah semua air dalam timba yang telah digunakan.

Lepas tu kami solat asar dan tertidur...waktu tu hari hujan. Hujan nya sederhana, tapi suasana memang gelap...

Saya sempat buat ER malam tu.

Esoknya, air tak de balik...sooo...bad mood. Semua yang dirancang, tak jadi. Ingat nak pergi visit Imran la, atau pergi gunting rambut ke, atau pergi tempah baju ke...hampeh. Kami pergi breakfast dan balik tu, lepak dan tertidur. 

Lepas zohor, dalam jam 3.00 camtu, hubby ajak keluar. Kononnya dia nak entertain saya kan...sooo...saya suggest kami pergi teapot deli di Sacc Mall.

Sooo...kami order...

Scones dan kuih kuih tu

Tapi kan, bila dah habis makan, hubby kata dia lapar lagi...soooo kami pun pergiiii

Uncle K...hubby order mee goreng mamak dan teh tarik...saya tak order pun


Lepas tu, kami pergi beli majalah....heeee...dah lama tak beli majalah

hmmmm...all in all...we had a nice break lah hari tu. Yang paling important, hubby happy...bila hubby happy, saya pun happy. Insyaa allah, ada rezeki, ada masa yang sesuai, kami akan bercuti lagi.

No comments:

Post a Comment