Friday, March 7, 2014

44

Assalamalaikum.

Hari ini saya boleh keluar kerja lambat sikit sebab saya ada kursus di Shah Alam, yang hanya bermula jam 9.45. Merasalah saya keluar lambat sikit dan berangan kerja di Shah Alam...heeee.

Dah lama saya tak update blog ni sebab saya memang sibuk sikit. Sampai di rumah pulak, rasa memang tak boleh fokus untuk menulis...

Tapi hari ni, sebab ada masa sikit...saya updatelah...sebab rasanya esok pun tak sempat sebab kursus saya tu habis jam 4.00 petang....habis hari Sabtu ku...he he he 

Ehhh....hari ini hari jadi saya yang ke ...44...dann...sempena hari jadi saya, setelah sekian lama saya tidur tanpa mimpi, semalam, saya telah bermimpi. Mimpinya lawak aja pun.

Hubby pulak, seperti biasa akan jadi orang yang pertama wish saya "happy birthday". Saya sebenarnya sudah tidur di depan tv semalam, sebelum hubby kejut ajak tidur kat atas. Dalam mamai nak tidur balik tu hubby tiba-tiba baru ingat dan cakap "happy birthday cikbib".

Dalam mamai tu sempat gak la cakap "iye laaa...tq Shukkk..." heee....lepas tu...tak hengat laaaa

Tapi macam biasa, tak de hadiah, tak de kek....agaknya hubby pun takut nak buat kut, takut saya terkejut dan ingat dia "buang tebiat pulak"...hiksss

But anyway, pagi ni, bila buka facebook, hubby ada send message juga.

Kawan-kawan dan anak sedara pun ada hantar message...tq all.

Apa rasa jadi wanita berumur 44? Rasa tua...ha ha ha.

Harapan? Saya sebenarnya kalau boleh, nak semua orang gembira. 

                Dan pastinya, untuk hubby dan saya, semoga kami berbahagian dunia dan akhirat.

               Semoga Allah kurniakan kita semua, kebahagian dunia dan akhirat. 

               Pastinya saya doakan Imran. Sembuhkanlah kedua dua mata Imran, Sihatkanlah 
               kedua dua mata Imran dan kembalikanlah kedua dua mata Imran.

              Aaamiiin.

Ada banyak lagi sebenarnya...tak larat nak taip dan ada juga yang agak personal. 

Have a nice day everyone! Semoga ditingkatkan iman kita ...

             



No comments:

Post a Comment