Sunday, January 19, 2014

No Mood la Today

It's Sunday afternoon now...esok dah keje balik...hmmm

Saya tengah merajuk dengan hubby ni, tapi tapi tak ambil tahu pung...heee. Tengah bertahan...tapi saya tahu tak de faedahnya meletup....sooo...let's talk to the wall...mengadu kat dinding seperti biasa.

Saya sibuk sikit sekarang ni sebab saya terlibat untuk meng "organize" majlis re-union sekolah menengah saya. Entahlah macam mana saya boleh termasuk ke dalam "organising committee" ni sebab sesungguhnya saya ni tidak lah rajin. Tapi saya seronok juga, yup, berjumpa kawan-kawan yang sudah hampir 30 tahun tak berjumpa. The funny thing is that, kami boleh "click" immediately. As if kami memang sentiasa berkawan selama ini.

Waktu merajuk dengan suami tapi dia pun tak tahu saya merajuk tahap gaban ni, elok sangat la dapat jumpa kawan-kawan...if nottt, kawan dengan dinding pun bukannya best kan.

Saya masak hari ini. Goreng ayam dengan masak tumis ikan bilis + petai....huh...kelemahan saya lah tu.

Sekarang ni sibuk fasal ada sepasang suami isteri Malaysia yang di tangkap di Stockholm kan? Saya masukkan doa saya untuk mereka ini. Moga dipermudahkan semua urusan mereka, termasuk anak-anak mereka.

Hmmm....di sini dahulu...merajuk kan...tak de mood...heeeee

No comments:

Post a Comment