Friday, November 2, 2012

Hari ini...1 November 2012

Saya tulis blog ni pukul 1.20 pg, setelah bangun balik dari tidur dan mandi dalam pukul 12.00 malam ....

hubby dah lena, saya pulak terpaksa bangun sebab nak habiskan fail fail yang saya bawak dari ofis. Saya tak de pilihan sebab kalau tidak dihabiskan, bila lagi saya nak tengok.

Hari ni, pagi pagi lagi saya sudah ke sungai buloh. Saya sampai semula ke ofis dalam pukul 1.30. Since saya ada another meeting at 2.00, saya pun gosok gigi, basuh muka dan prepare myself for the next meeting.

Lepas meeting yang tu, saya ke dewan di tingkat 10 pulak, yup, saya committee untuk hari Q. Sibuk la pulak sebab upacara pembukaannya esok. Saya berada di situ sampai jam 6.15...lepas tu sneaked out...nak balik maaaa, sudah letih pulak tu.

Sampai bilik, tengok fail dah bertimbun...decided to take home some of them...

Esok pun saya tak nampak ruang untuk fokus buat kerja. Pagi lagi saya akan terlibat dengan hari Q, lepas tu ada dua meetings...petang pulak, saya ada 2 meetings lagi di M...semoga saya kuat.

Hmmm...saya kembali bercerita tentang kerja, bosan kan?...tak de apa ke yang fun?

Saya suka juga bila bekerja untuk hari Q tadi sebab berkesempatan untuk jumpa kawan lama...yup, jumpa Min, Shim, Zali..dll...Cik Z tu, saya memang jumpa hari hari..hikss.

Okay lah, saya nak habiskan epal hijau saya ni, nak habiskan kerja dan tidur...saya perlu sihat dan kuat untuk esok...

2 comments:

  1. kami dah beli collagen dust tu after much hype by the blogger and the daughter. will provide my testimony later...

    ReplyDelete
  2. huuu, so you bought from the mother or the daughter? anyway, kalu kome really becoming cantik, kami pun beli lah juga...boleh jadi orang montel yang cantik...ha ha ha

    ReplyDelete