Monday, November 5, 2012

Minggu Baru

Sudah hari Isnin balik. Saya berjaya bangun awal, pergi kerja awal dan sampai tempat kerja awal hari ni, hari Isnin, 5 November 2012. Alhamdulillah.

Ada panggilan telefon awal juga, saya malas nak jawab...tunggu pukul 8.30 nanti saya jawab.

Hmmm...sekarang ni setiap hari hujan. Baju pun susah nak kering. Kadang kadang, pagi sudah kering, tapi sebab tidak berangkat dari tempat jemuran, baju tu jadi basah/sejuk semula. Hmmm...tak pe lah, cabaran sikit kan. Cuma kalau dibiarkan kering dan basah terus terusan, baju tu akan berbau. Itu yang tak best sikit tu. Kalu di rumah boleh juga bawa keluar kejap ke, bagi kena matahari, tapi tak pe lah, Insya allah kalau ingat saya nak angkat juga baju baju ni malam nanti dan letak dalam satu bilik tu, dan pasang kipas...

Semalam and the day before, saya ada swimming class lagi. Adoiii, rasa nak give up aja kadang kadang...senang nak swim sebenarnya, tapi susah untuk perfectkan...mencabar sungguh.

Lagi?...saya tak kemas rumah pun hari Sabtu dan Ahad baru ni. Saya nampak rambut dah banyak atas lantai tu...tengoklah, kalau larat/sempat, malam ni saya try buat sikit. Saya nak ganti cadar juga....hmmm, dah sebulan kan, tapi kalau basuh, nak fikir macam mana nak keringkan pulak....macam la masalah besar sangat, nanti saya fikir macam mana.

Lagi?...kerja banyak. Menimbun...tak pe, bertenang dan buat sikit sikit.

okay...nak baca doa dah....di ofis saya ni, setiap pagi ada bacaan doa sebelum kerja....alhamdulillah.

Lagi satu, baru ni saya beli majalan dan dapat foundation free (sample la). Pagi tadi saya pakai dan sekarang saya rasa macam tepung gomak aja...haih...

Okay, saya nak mula kerja...have a productive week everyone!

No comments:

Post a Comment