Saturday, September 22, 2012

Langkawi 2012 - Day 2

Hari ke 2, kami bangun awal sebab plan nak mandi laut/kolam pagi pagi untuk mengurangkan kehitaman akibat matahari.

Kami bangun, bfast, lepak kat laut, g tukar baju, mandi laut, mandi kolam lak...saya ni tak pandai pandai juga berenang, sampai sorang pelancong China tu siap ajar saya...agaknya berat sangat kut, langsung tak leh terapung.

Lepas tu, kami balik bilik, mandi dan terus siap untuk keluar...tapi tak sure lagi nak keluar ke mana

Sebelum keluar, saya snap dulu satu gambar saya dengan Rayban baru saya tu...rasanya okay juga kut saya beli Rayban ni sebab bila pakai memang lah selesa...selama ni pakai yang songlap aja kan...so, memang lain la sikit bila pakai yang original ni...maklum laaa, tak biasa kan...hiksss...

ini gambar pantai dari jauh

saja suruh Shuk pose depan pintu gerbang tu

vios yang kami sewa.

Sebab cable sangat dekat dengan hotel kami, we decided to go there first. Saya okay aja pergi cable car ni sebenarnya tapi. adoiiii, waktu tu panas betul...terbayang mesti merecik peluh kalau naik tu...tiba tiba....


haaaa, the bridge is closed for maintenance. Ha ha ha, Shuk kalau nak naik pun, sebab nak naik bridge, sebab ada orang kata, platform baru sebelah bridge tu dah siap...betul ke?

sebab tak jadi naik, kami pun pergi round the place lah

ni orang Arab ni tengah takut takut nak pegang ular....

berehat...shuk snap satu gambar..

hmmm, lepas tu, kami keluar, naik kereta dan tiba tiba nampak signage ke Telaga Tujuh...kami pun ke situlah....













No comments:

Post a Comment