Wednesday, September 19, 2012

Kos Melepas

Kami baru balik dari bercuti di Langkawi...yup, 3 hari 2 malam...hubby kata, kalau mengikut term ekonomi, percutian ni dipanggil kos melepas, sebab duit habis, tapi tak nampak apa apa result pun, dalam bentuk yang boleh dilihat lah...tapi kegembiraan dan kepuasan yang kita dapat pastinya tidak ternilai kan?...

Balik rumah, kami berkejar untuk solat Maghrib. Lepas solat, saya terus mandi, yeah, walaupun saya happy bercuti, tapi saya memang miss nak mandi di bilik air saya sendiri...dengan shower cream sendiri, shampoo dan moisturiser, kat hotel yang saya duduk tu, shampoo dia tak de moisturiser, keras jadinya rambut.

Lepas mandi dan solat isyak, saya turun untuk masak maggi for dinner...heeeee...dan sekarang, saya tengah update blog ni.

Rasanya lepas ini kami dah tak de rancangan bercuti lagi (untuk tahun ni lah), unless kalau abang ipar saya kat Ipoh tiba tiba muncul dengan cadangan baru...haaaaa, so, bersedia sajalah.

Tahun ni kami telah ke Singapore, Terengganu, Bandung dan Langkawi. Next year pulakkkk...mungkin ke Sabah...he he, tapi semuanya bergantung kepada  budget dan cuti lah...insya allah, kalau ada rezeki kami pergi juga nanti.

Okay, gambar belum upload lagi, jadi saya simpan dululah cerita Langkawi ye...jumpa lagi esok, insya allah

No comments:

Post a Comment