Tuesday, August 14, 2012

Hari hari sebelum raya 2012

It's 2.30 am...I have just finalized a letter which I am supposed to send ASAP...tapi lepas Maghrib saya telah tertidur, sampai pukul 12.00 malam...hikssss....tak tahu lah kenapa tak larat sangat, mungkin sebab aircond tak de kat ofis tadi kut, dan saya memang sangat alah dengan keadaan panas, terus jadi penat.

Esok adalah the last meeting day sebelum raya. Esok juga ada kes sensitif...semoga dapat diselesaikan dengan baik. Tadi, waktu drive balik, boss sudah call, tanya fasal paper tu. Rupanya co. sudah call mgmt....minta pertolongan lah tu. Saya pun sebenarnya sudah berserabut nak buat apa. Kalau ikut polisi memang la tak boleh bagi...tapi apa pendirian J/k? Tak clear lah, akhirnya kami decided untuk buat open end, subject to whatever committee decides...hmmmm...doakan lah semoga semuanya selesai, so that my officer and I can celebrate hari raya dengan seronoknya, insya allah.

Tadi, saya telah ke klinik untuk check tangan saya yang sakit tu. Sebab tak baik baik juga, doktor suruh jumpa doktor pakar...jenuh doktor yang saya jumpa tadi refer balik kat buku dia, apa ke penyebab sakit saya ni kan. Tempted aja nak suruh doktor tu guna google/internet instead...tapi kalau saya pandai pandai cakap karang, doktor tu marah pulak. Apa apa pun, sebelum balik kg pada hari Khamis nanti, saya akan jumpa doktor dulu di Selangor Medical Centre, semoga mereka boleh diagnose penyebab sakit tangan saya ni, dan kemudian, insya allah boleh diubati.

Saya ni ada penyakit di mana saya sangat sangat sangat takut jumpa doktor, tapi sebab dah berpanjangan sakit ni, saya pun rasa tak selesa, saya rasa saya memang patutlah pergi...doakan semoga semuanya akan berakhir dengan baik, insya allah

hmm, esok kena bangun pagi sahur...oleh kerana itu, walaupun saya sudah tidur 4 jam sebelum ni, adalah lebih baik sekiranya saya tidak tidur lewat sangat...sebab saya perlu save energy untuk meetings day juga...tak sabar nak habis kan semua kerja esok sebenarnya...Semoga dipermudah kan, insya allah.

No comments:

Post a Comment