Monday, August 6, 2012

Dissapointed!

Hari ni, ntah lah, mungkin PMS kut, tapi saya sedih giler, sampai solat tarawikh pun macam tak berapa fokus.

Sebab?

Waktu di Bandung, saya ada pilih satu telekung ni. Setelah memilih, saya minta suami saya tolong 'bargain' harga.

End up, keluar kedai, hubby beli tiga pasang telekung, dia kata, satu untuk saya, satu untuk mak chemor, dan satu lagi untuk mak ijok. Saya pun okay aja, ingat dia beli yang sama seperti yang saya dah pilih.

The thing is, bila saya tengok balik tadi, saya dapati telekung yang saya dapat, tu, bukan yang saya pilih dulu..mak aiii, sedihnya...

Rasa geram sangat dengan suami, dia suka buat keputusan sorang sorang, tak cerita the full story...isk....

Sekarang ni, saya cuba menenangkan diri...cuba fikir yang benda tu hanya lah telekung. Benda tu dunia aja kan...haih...tapi masih gerammmmm!

No comments:

Post a Comment