Sunday, March 15, 2015

Ahad, 15 Mar 2015 : Wedding di Muzium

Hari ini, kami bangun awal, pergi for our morning walk, breakfast dan balik rumah. Sampai rumah, saya basuh kain dan bersiap untuk ke rumah kenduri di Muzium Selangor tu.

Kami join keluarga abang Hab saya. Menu kenduri ini sedaplah, sesuai dengan selera saya. Ada gambo...jom tengok gambo..

Kami lepak di luar setelah melepak di dalam dewan..kat luar ni ada teh tarik dan bubur kacang. Kami menunggu pakcik/makcik kita orang yang tidak sampai sampai dari Ipoh. Selepas penat menunggu, kami pun decided untuk balik. 

Dalam perjalanan keluar, sempat pulak Tokbomo posing macam di atas

Lepas tu, ada pulak orang suruh kita orang masuk ke dalam dewan ini

Haaaa....ada" Pameran Nostalgia Permainan Kanak-Kanak" rupa-rupanya...

Biografi pemilik barang-barang yang dipamerkan

Antara model rumah yang dipamerkan

satu lagi model rumah

ada juga kereta mainan

Yang ni macam kereta bomba

Yang atas ni adalah favourite saya...sudu-sudu tu kecikkk sangat tau

Haaa...tengok tu...

Hikkkss....dahsat sungguh post Tokbomo ni

Cik Sarah, dia jadi tinggi sebab pakai heels

Model keretapi yang boleh berjalan

Saya suka aja tengok pameran ni. Keluar aja dari bilik pameran, kami dapati pakcik/makcik kami sudah sampai. Jadi kami pun pergi lah salam-salam, dan lepas tu, balik rumah.....


No comments:

Post a Comment