Sunday, November 16, 2014

Hong Kong 20114 - Day 2

Hong Kong Day 2

The day started early for me since I did not do my ironing the day before sebab asyik berjalan sampai penat, Kami bangun awal untuk solat sebab by 6.15 am macam tu dah terang dah. Lepas solat, saya iron baju, mandi, makan roti dan pergi turun ke dewan di tingkat bawah...saya tak pernah pun turun breakfast waktu di HK



The course was okay, very intersting. Saya tak la boleh ambil gambar, tapi saya ambil gambar lemon tea yang saya minum hari-hari sewaktu menghadiri course ni. Course habis jam 5.00 pada hari pertama tu dan by the time kami keluar, hari memang dah nak gelap Kita orang keluar aja dulu dan buat jamak takhir bila balik ke hotel pada malamnya.

Kali ni Siti keluar bersama kami...mula-mula kami pergi makan kebab di kedai kebab Turki ni yang terletak di Nathan Road juga, 

Tokey kedai tu volunteer nak ambil gambar kami...

saya dan Siti order kebab

Tokbomo order nasi apa ntah dengan kebab juga

Lepas tu kami berjalan kaki ke Harbour City again dan seterusnya pergi berjalan ke tepi laut untuk menonton Light Show

bergambar di tepi jalan


heeee...Tokbomo. Di sini kan, hampir 99 peratus kereta/kenderaan yang lalu adalah kenderaan mewah...cultural shock saya


Kami sampai awal, show tu mula jam 8.00

mula mula tak dapat tempat duduk...duduk kat sini je la

selfieeee



Shuk terpaksa duduk di sebelah sana. Lepas tu dpt tempat di depan. Takde mende pun show tu sebenar nya, tapi ye lah, dah sampai Hong Kong kan, mesti lah tengok juga

Show tu sepuluh minit aja pun...kami tangkap gambo lepas show tuh.

Lepas tu kami berjalan balik, dan sesat...hikkkksss....kami terpaksa juga masuk jalan subway yang kami lebih fahamm...heeee..


No comments:

Post a Comment