Thursday, July 28, 2011

Today, I am the boss, since boss and Sham were both not in the office.

I arrived quite early, but could not find any breakfast. I started straight away doing my job since I have to attend a meeting at 9.00.

Once in the meeting room, alhamdulillah there were kuih. Breakfast lah tu. Alhamdulillah juga sebab member sebelah posa ganti, suruh I abiskan kuih dia...ha ha.

Meeting habis pukul 11.30. I was determined to go to the bank, to withdraw some money and also to change my ATM card. I hardly have the time to go out nowadays for lunch, but this time, I just didn't care, I need a break.

Walaupun jalan sikit aja, rasa macam best sangat...ha ha, jalan jalan kat kl sentral. Saya buat kad ATM baru, keluar duit dll. Beli burger for lunch and went straight back to the office.

Sampai office, ingatkan nak lelap sat, tengok-tengok email, ada pulak chairman nak tengok outstanding report waktu meeting petang tu. Terpaksa lah mengemaskini laporan, sampai habis lunch hour. Tak pa lah, tak de rezeki lagi nak berehat hari ni. Untuk freshen up sikit, saya pergi basuh muka and gosok gigi. Pukul 2, meeting start.

Meeting ni suspens sebab Division saya ada 11 lagi permohonan yang outstanding untuk tahun 2010. Hiks..tapi semuanya berakhir dengan baik, alhamdulillah.

Meeting habis pukul 5.30, balik tu, sembang sat dengan officers, lepas tu clear kan beberapa kerja yang di atas meja. Ingatkan nak habiskan semua fail yang di atas meja, tapi tak larat la pulak, decided to bring home..and alhamdulillah, sempurna sudah semuanya(now is 11.30 pm)

saya dinner nasi beriyani yang di bawa balik dari ofis. Tengahari tadi ada tahlil, saya tak sempat pergi, tapi kak syazi telah bawakkan saya satu bungkus, alhamdulillah, selesai masalah dinner saya, habis sebungkus kongsi dengan hubby.

Overall today was a productive one. I was busy, but alhamdulillah I was sihat , not sakit kepala...kira oklah tu. I hope for a better day tomorrow, insya allah.

No comments:

Post a Comment