Tuesday, September 15, 2015

5 September 2015

Assalamualaikum

Jam 8.00 malam di KK. Saya baru selesai masak asam pedas ikan dan sekarang ini tengah tunggu nasi masak pulak. Hubby request suruh saya masak asam pedas tu kerana kononnya ada daun sendehom kan...pandai pulak dia resepi asam pedas apa. Anyway, saya macam jatuh cinta betul la dengan daun sendehom ni, saya suka rasanya...sesuai dengan selera saya.

Lagi satu, esok saya kena kerja, jadi memang sangat sesuailah saya masak hari ini kerana selain daripada malam ini, makanan itu boleh juga dimakan esok...lusa....ekekekee. Berjimat cermat kan katanya.

And yeah, ada berita tergempar yang saya terima pagi tadi yang menyebabkan saya jadi lebih sibuk dan lebih occupied sekarang ini. Semoga semuanya akan berjalan lancar esok.

Okaylah people...bila hati saya lebih tenang, saya update lagi ye ...see ya

No comments:

Post a Comment