Sunday, November 13, 2011

Yeowww : Wake Up Sid?

Tiba tiba saya tertonton filem hindustan ni di channel Zee and it was like 'very interesting'? Unfortunately hubby wanted to watch the blue carpet (AIM) at channel 4...and I was like...maybe I need to find the cd then because I really do not know when the same film will be featured again? heyyy, just check the Astro monthly bulletin la kan...isk isk isk.

I think this is the second Hindustan movie that I could watch non stop, ha ha. The other one is 'Bobby'. Movie Hindustan yang lain saya banyak tidur la, maybe too long, tidak boleh focus.

hmmmm, nak cari la kot kot ada dalam you tube...macam nak tahu ending dia...

Baik I letak post yang super short ni dalam facebook aja kan? tapi nak letak dalam facebook, ramai sangat pulak orang baca, malu la pulak, he he....okay lah, itu saja untuk malam ni...have a good rest!!

No comments:

Post a Comment