Sunday, November 13, 2011

Risau

Hari ini hari Ahad and I could not help feeling a little bit risau lah!

The funny thing is, I am not sure why am I so risau...

Let me think why ye...:

1) esok ada satu meeting yang saya memang suspen giler nak attend

2) I may have to leave hubby for ten days soon

3) I may have to lead a small delegate soon, semoga boleh perform

4) or maybe ada seseorang yang ada mengingati saya dengan penuh risaunya sekarang and it is effecting me?

5) as usual, blame it on my hormones.

Tak seronok hidup risau ni..Ya Allah, tolong lah permudahkan semua urusan aku dan hilangkanlah kerisauan ini. Sekiranya seseorang yang sedang bersedih sambil mengingati aku, permudahkanlah urusan orang itu, dan gembirakanlah dia...Aaammiiiin...

Mana best hari Ahad sedih-sedih kan? Hubby and I just got back from Subang Parade. Believe it or not, this is the first time that we went shopping there after we got married and we decided to go again later since the place is nice, there's fewer people and suitable for us...

okay lah, it sahaja dulu...bubaiiii

No comments:

Post a Comment