Saturday, August 6, 2016

Masih di Prowash

Ha ha ha...nampak gayenye, saya sudah pandai guna eblogger tuh..makanya, saya boleh lah update blog di mana juga saya berada...yippie!

Pada hari Khamis baru-baru ni, saya ada berhasrat untuk update blog dan sambung cerita raya 2016. Tetapi, sebelum update, saya telah saja2 browse post post lama dan saya dapati, byk gambar drp post2 lama saya tu, tidak boleh di lihat lg and I was dissappointed.

Saya rasa ianya adalah sebab teknik yg saya gunakan. Saya ni kan pemalas, jd saya tak import gambar guna teknik yg blogspot suruh buat, sebaliknya saya simply copy and paste dr facebook.

As a result of that, saya dapati, selepas 6 bulan mcm itu, gambar yg saya post tidak dpt di lihat lg...which is soo dissapointing lgsung saya tak de mood nak update blog lg. Saya ckp dgn hubby, "there will be a long hiatus indeed".

Tapi ye lah, takkan cabaran kecik mcm itu kita nak putus asa kan...kena lah sobarrrr...so, today, saya sudah update blog ni balik, guna eblogger lagi...kira ok kah tu.

Ehh, kena stop, hubby dah keluarkan basuhan dr dryer, siap lipat pulak tuh...ok...bubaiii

No comments:

Post a Comment