Wednesday, February 18, 2015

Macam Blog Baru

Assalamualaikum.
 
Hiks...terkejut saya bila buka blog ini pagi tadi. Berwarna warni dan tulisan pulak berwarna putih.
 
Sesungguhnya ini semua adalah kerja Tokbomo.
 
Bila saya tertidur di depan tv semalam, dia pergi update setup untuk appearance blog ini. Mesti dia rasa setup yang saya buat semalam mediocre, hikss.
 
Saya kagum aja dan perasan, inilah perbezaan saya dengan Tokbomo. Yup, saya lebih simple, minimalist dan lebih low profile, with less colour dan sebab mata saya memang tidak berapa terang sekarang, I prefer my background in a softer colour so that black font can stand out .
 
Tokbomo pulak nampaknya adalah lebih colourful...lebih elaborate and prefers white font (never mind, I will increase the font size so that it is easier to read).

Atauuu...dengan kata-kata mudahnya, dia lebih glamourous.
 
Kami akui, kami memang banyak perbezaan. Tapi kami get along fine...kami boleh menerima perbezaan masing-masing or laugh over it.
 
Thank you for your effort Tokbomo. I know you are the biggest fan of this blog. Doakan saya rajin update blog ni ye.

No comments:

Post a Comment