Thursday, February 12, 2015

Hari ini H asbullah A wang Meninggalkan Kita

Sekarang ni, pukul 10.31 malam, 12 Feb 2015

Sesungguhnya, hari ini adalah hari yang meletihkan untuk saya.

Saya kena pergi ke Putrajaya pagi tadi. Saya keluar awal, pukul 6.45, tapiiii....jalan dah la banyak kereta, lagi satu, GPS saya tu, bagi arahan bukan-bukan. Kalau GPS tu perempuan, soheh saya cekik cekik aja GPS....haish...

Lepas sessi di Putrajaya, saya drive balik office. Cepat cepat solat dan attend another meeting.

Sewaktu meeting tu, ada orang wassup kat saya message ni :



sedih!!

Meeting tu pulak, habis jam 6.45 malam. Sebab takut tak sempat nak solat Maghrib, saya decided to stay, solat Maghrib dan baru balik rumah.

Sampai aja kat rumah, saya dah berniat untuk terus tidur. Tapiiii....tetap tak leh tidur. Tokbomo pun tak de malam ni...uwaaa....tidur lah wahai mata

Tetiba, dapat pop up message yang bagi tahu Tuan Guru Nik Aziz meninggal dunia. ....lagi lah sedih. Nak check sat berita ni sahih ke tak...



No comments:

Post a Comment