Monday, July 6, 2009

SELAMAT DATANG

Kata orang, kalau rumah kita selalu diziarahi orang, maksudnya murah rezeki.

I am living in an apartment which is located on the 6th floor. It's a nice cute apartment but for visitors, they will find it hard to find a place to park their car. Due to this, we seldom have visitors.

But somehow, di hari-hari terakhir kami tinggal di sini (insya allah akan pindah in August), ramai tetamu hadhir. Semuanya untuk menghantar anak-anak ke universiti/kolej.

Abang Shuk ada datang on 21 June...bersama lima orang anak-anak nya dan saya telah buat caramel (caya tak?) and goreng popia segera. Hmm...mendapat sambutan.

On 27 June, Abang (Cik Mat/Pak Ngah) pula datang bersama-sama lima orang anak-anaknya...huh, meriah jadinya rumah. For dinner saya masak udang tumis dengan sayur campur...for breakfast the next day saya masak nasi goreng...Good Luck Athirah...Semoga cemerlang di UKM dan kalau ada peluang, carilah jodoh yang baik juga.

On 30 June, Kakak Shuk pula datang (Kak Maton). Dia datang membawa suami, anak (5 orang), menantu and one cucu....lagi meriah...tapi tak tidur...singgah sahaja. Since saya kerja, saya cuma buat air teh aja and hidang biscuits & ice cream. Malamnya kami pergi rumah Abang Shuk di Taman Equin untuk dinner.

and Insya allah, Kakak & Abang Hatta will be coming minggu ni, 11 Julai. Ajim akan mendaftar di UNIKL on 12 Julai...dah excited ni...tengah fikir nak masak ke atau bawak jalan...Abang Hatta tu suka keluar kut.

Anyway...Selamat Datang Semua Orang ...WELKAMMM...WELKAMMM...

No comments:

Post a Comment