Tuesday, December 11, 2012

Semalam dan Hari Ini

Semalam, Isnin, 10 Disember 2012.

Saya bangun awal, pergi kerja pun awal sebab perlu hadir mesyuarat bersama CEO saya sebab boss tak ada. Meeting ni, minister yang chair, so, perlu lah bersedia lebih sikit, tambahan pula, ini adalah kali pertama.

Saya sampai awal, lepas tu pergi toilet. Saya tunggu CEO saya di lobby, tapi tak sampai jugak, jadi, saya decided to naik ke bilik mesyuarat dahulu.

Sampai di sana, saya telah ditunjukkan tempat duduk saya yang jauh dari CEO saya, ha ha ha. Sebab meeting dengan minister kan, setting table pun hebat lah sikit, dengan buah nya, dan nasi lemak. Hmm menyelerakan betul nasi lemak tu.

Tapi kan, sebab malu, saya tak la makan dulu...tunggu satttt

Tiba tiba CEO saya sampai...haaaaaa....saya pun kejar lah dia, ye lah, CEO saya mana kenal saya kan. Saya siap pakai nametag lagi supaya dia senang tahu nama saya.

Saya pun cakap lah dengan CEO yang saya rep my boss, bla bla bla. Tapi dia kata, dia tahu, dan suruh saya duduk belakang dia.

Sayapun duduk lah...dan mesyuarat berjalan dengan lancarnya..lega alhamdulillah.

Tapi kan saya sedih sebab tak dapat makan nasi lemak tuh...ha ha ha...tak de rezeki. Sebab sedih, saya turun ke cafe dan cari kut ada, tapi memang lah dah habis, dah pukul 9.30 kan.

Lepas tu, saya balik ofis, sampai ofis, setelah habis meeting di M, saya dapat seorang clerk saya tu belum sampai lagi...huk aloh...

Tak pe lahh..itu aja
_________________________________________________________________________________

Hari ni pulak, saya bangun tidur, badan rasa panas dan suara macam tak de...rasa tak larat lah...semoga sihat cepat sebab saya ada meeting esok...

No comments:

Post a Comment